07/06/2017

Przepisy - baza (przepiśnik)

Ten blog jest przede wszystkim dla mnie, choć jest mi niezmiernie miło, jak tu zaglądacie, zostawiacie parę ciepłych słów, coś chcecie przedyskutować. Nie powstał dla lajków, nie dla zysku. Jest moim wirtualnym zeszytem z przepisami, z cytatami, które potrzebuję zapamiętać, są też moje zdjęcia - bo lubię je robić i oglądać. Dziś spis przepisów, które moi domownicy lubią. Nasz mały comfort food, żeby łatwiej było nawigować w kuchni.


Naleśniki - KLIK
Gofry - KLIK
Pampuchy - KLIK
Grzanki z chałki - KLIK

Ciągnik - KLIK
Pleśniak - KLIK
Ciasto ucierane (z miętą) - KLIK
Szarlotka - KLIK
Sernik toffi - KLIK
Sernik brownie - KLIK
Korzenne - KLIK
Pierniczki - KLIK

Pączki serowe - KLIK
Racuchy - KLIK
Szyszki - KLIK 
Kokosanki - KLIK

Kurczak curry - KLIK
Sałatka curry - KLIK
Zupa tajska - KLIK
Spaghetti z pulpetami - KLIK
Kopytka marchwiowe - KLIK
Pizza - KLIK 
Burgery - KLIK 
Kęski - KLIK 
Corn dogi - KLIK
Smażone pulpety - KLIK
Cebularze - KLIK
Sushi - KLIK
Paprykarz szczeciński - KLIK
Udka/skrzydełka dobrze przyprawione - KLIK

Nie umiem powiedzieć dlaczego właśnie one stały się tak ważne i powtarzalne w ostatnich latach. Po prostu tak się stało. Jest jeszcze oczywiście klasyczna pomidorówka, rosół (makaron i podpłomyki zrobione przez Zapracowanego), krupnik i ogórkowa. Kotlety drobiowe a nawet dewolaje (koniecznie z sałatką Colesław zwaną u nas Krzesławem), wrapy... Każdy dom pachnie i smakuje inaczej.

PS. Moje top ileśtam - klik

3 komentarze:

  1. Krzesław! Piękne imię zamiast trochę bezkształtnego 'kolslo'.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog też powstał dla mnie i taki jest i będzie. Są dni, że nikt nie zagląda, ale niewiele osób czyta dzisiaj poezję, więc nie oczekując nic, każdy gest jest sympatyczny. Dziękuję, że się dzielisz, wiele razy korzystałam z Twoich pomysłów, to miłe, że dzięki blogowi dajesz taką możliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaglądam z chęcią 😊
      Bardzo miłe, że gotujesz z tego czym się dzielę. Wszystkiego smacznego! 😙

      Usuń

Dziękuję