19/05/2017

Lżejsza wersja grzanek (wegańska)

Była już zimowa i wiosenna wersja brzydkich ciasteczek - KLIK, klik. Czas "odchudzić" grzanki z chałki, o te - KLIK. Zamiast ciasta naleśnikowego wystarczy odrobina mleka migdałowego z masłem kokosowym i grill. Chałkę możemy zrobić w wersji wege (klik), albo zastąpić ją orkiszowym chlebem, na przykład z tego - klik - przepisu.


Pełny przepis na letnie grzanki zamieściłam tutaj - klik. Inspirowałam się pomysłem Mai Sobczak i jej okładkowym "Przepisem na szczęście", zaś lżejsze ciasteczka zaczerpnęłam ze "Szczęśliwych garnków" Beaty Pawlikowskiej... także szczęście wisi w powietrzu :-) 

Kto jednak woli wersje tradycyjne, pełniejsze (i ja go rozumiem!), niech po prostu zje mniej i więcej się rusza. Latem to nie powinno być trudne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję