11/12/2018

Przegryź to

Po modzie na smoothie i zupy-kremy, wraca trend na gryzienie - uff. Gryząc rozwijamy płaty czołowe i dłużej czujemy się syci. To udowodnione, ja tam lubię jak jedzenie stawia opór zębom.

(włoski i pazurki Córki:))

W Tallinie jadłam zupę rybną pięknie podaną w słoiku typu twist. Świetnie sprawdza się w przypadku opieszałej rodziny - rzucasz hasło "obiad" i spokojnie czekasz aż się zejdą (w zamkniętym zupa stygnie wolniej). Ja słoik dostałam, reszcie muszę dokupić.


Nierozgrzany żołądek rzuca się na mózg;) - gdzieś wyczytane - potwierdzam:) - gotujmy i jedzmy ciepłe. 

4 komentarze:

  1. dlatego chyba lubie letnie i do gryzienia, jestem w modzie i niemodzie przez caly rok :P

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam, przez cale zycie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja i kremy i zupy do gryzienia lubię :) Zawsze mi smakują!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję