21/09/2018

Impuls in plus

Przeraża mnie współczesne oblicze humanizmu, w którym lobbyści wypierają naukowców (klik), celebryci ekspertów (klik), a w edukacji unika się nauki samodzielnego myślenia.


W ciągu ostatniego roku mocno przetasowałam swoje widzenie świata i tego, jakie jest moje w nim miejsce. Dostałam porządną lekcję człowieka, biologiczną. Porzuciłam wiele mitów, częściej się wkurzam i od banałów wolę absurdalne żarty. 

Podjęłam parę niełatwych decyzji, ciągle je podejmuję. Próbowałam zrozumieć niezrozumiałe, zaakceptować. Dziś już wiem, że są sprawy, których nikt za mnie nie zrobi, z resztą świat sobie poradzi. Dziękuję Joanno za impuls. 

6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że mogłam być dla Ciebie inspiracją. Od zawsze podziwiam Cię za uważność i krytyczny stosunek do rzeczywistości. Trzymam kciuki za zdrowie i spokój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie nas zmienia, i dobrze, rozwijamy się i wiemy czego chcemy. Piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie z Tallinna. Trzeba sprostać, u mnie pochmurny poranek z bólem głowy, zapraszam na kawę ☕☕

      Usuń
    2. No to bęc kawą, pij z miodem, migreny będą łagodniejsze, u mnie działa :)

      Usuń

Dziękuję