09/11/2018

Wreszcie polska wolna mąka

Wolna od pestycydów, herbicydów, fungicydów oraz innych szkodliwych środków ochrony roślin i stymulatorów wzrostu, wolna także od GMO. Z prastarych ziaren orkiszu, wysiewanych na Mazurach, gdzie każdy etap produkcji jest objęty kontrolą wytwórstwa ekologicznego. Aktualnie w promocji za 12,20 (klik).


A że wraz z mąką dotarł do mnie ponad pięcioletni zakwas orkiszowy, wiecie już co będzie dalej? (Chciałoby się rzec sto bochenków chleba na stulecie niepodległości:)). 

Niestety dopiero, gdy uporam się z bieżącymi zobowiązaniami, włożę ręce w ciasto. Chociaż, może, zamiast chodzić na różne marsze czy pod maszty, mogłabym przy okazji świąt zająć się tym polskim dobrem?

(a pod domem mgła jak to w listopadzie)

8 komentarzy:

  1. ponad pięcioletni zakwas... a mnie wszyscy wmawiają, że zakwas może żyć maksymalnie 4 tygodnie, muszę zweryfikować pogląd :* miłego wypiekania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularnie dokarmiany przechodzi na kolejne pokolenia 😀

      Usuń
    2. A właściwie odnawiany podczas cotygodniowego pieczenia 🍞

      Usuń
    3. aaaa to mój też ma pięć lat, hehe

      Usuń
  2. Piękne zrobiłaś mgielne zdjęcie. Tylko czy na pewno to mgła? Syn mówił mi o strasznym smogu w Lublinie:(
    Pomysł z pieczeniem chleba (albo innego dobra) wspaniały. Przyłączam się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie rozwiewaj mi mojej mgły 😉
      Dziękuję za komplement 😊

      Usuń
    2. I koniecznie przyłącz się, razem raźniej 🍞

      Usuń

Dziękuję