14/09/2019

Więc to już?

Każdy ma tyle lat, na ile się czuje. Jasne, zwykle jednak ma więcej - kuracja przeciwreumatyczna szefowej z Bingen (mus z pigwy, bez cukru) na żytnim chlebku. Pektyna wiąże i usuwa toksyny, polifenole chronią przed nowotworem.


Na zdjęciu niemiecka porcelana z rupieciarni (filiżanka), kupiłam też butelkę termiczną ze stali nierdzewnej za 8 zł (w necie tej firmy kosztuje 20 dolarów a ja mam z drugiej ręki za bezcen, w kocie wzory - hula na ig).


A to już moja mistrzyni hipnozy dokonuje przesyłu ważnych informacji wprost do mojej podświadomości. I oczywiście dostaje dodatkową porcję.

4 komentarze:

  1. Mam kubek, dostałam od bratowej jak wyjeżdżałam, w papugi. Bardzo lubię z niego pić. Kocia hipnozyterka boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod papugami jest szeroko niklowany bar... 😃
      No to czin-czin 🙃

      Usuń
  2. Takiego musu mi trzeba. Ostatnio wszystkie kościostawy upewniają mnie o życiu, bo jak boli, to się żyje, a jak nie boli, to nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję