24/07/2018

Sałatka z rukolą

Na imprezach stale z niej żartują, że mlecz ze starymi pomidorami, spleśniałym serem i spalonymi ziarnami słonecznika. Z tym paleniem to proszę jednak uważać (szkodliwe), ziarna słonecznika tylko lekko prażymy na suchej, gorącej patelni.


(sałatka z rukoli, patera z kasztana, łyżka z orzecha włoskiego)

Wystarczy przepłukaną rukolę (kupną moczę z dodatkiem octu), zalać sosem winegret, dodać osączone pokrojone w paski suszone pomidory (kupuję zanurzone w oleju) i ser pleśniowy (kto lubi z niebieską pleśnią). Całość posypujemy podprażonymi na suchej, gorącej patelni ziarnami słonecznika, mieszamy.


Do kompletu dziki bukiet.

6 komentarzy:

  1. Piękny ten kasztan jak drewno oliwne.
    A co do sera, to #niebieskiteam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietrafiony pastisz hasztagowy - wybieram niebieski ser do tego zestawu. ;)

      Usuń
    2. Aaaa jestem z epoki sprzed hasztagów hihi.
      Syn mówi, że sprzed wszystkiego 🤣

      Usuń
  2. Super jest ten dziki bukiet a rukolę właśnie zjadłam, ale tak zwyczajnie z sałatą i szczypiorem.
    W Lublinie też tak ciągle pada ja tu na wschodzie? Mam już wodę w piwnicy :(
    Tęsknię za pogodową równowagą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studzienkę mąż wypompowywał, bo też byśmy mieli. Ja tęsknię za chłodnymi 20 stopniami. Jest parno. Z sałatą i szczypiorem rukola jak najbardziej. Zwyczajność jest super!

      Usuń

Dziękuję