18/03/2020

Kwiecień w gazecie

Opracowałam, ugotowałam i sfotografowałam dla Was przepis na cielęcinę pieczoną i zapiekankę pasterską, choć nie wiem jak w tym roku będą wyglądać święta (wesela, komunie). Skromnie, jak sądzę. Zostańcie w zdrowiu.


W prawym dolnym rogu drożdżówki z wiśniami, a w bezpłatnym dodatku tekst o tym, że plastik nie jest fantastik, za to stal nierdzewna... ale to już sami poczytajcie.

U mnie w kuchni goszczą wszystkie materiały: od drewna, poprzez glinę (keksówka), szkło (również to 100 pro, bo musicie wiedzieć, że wiele szkła zawiera domieszkę plastiku), mam też żeliwo (garnki, patelnie - cholernie ciężkie), plastik i melaminę (kupione przed laty), no i komplet naczyń ze stali nierdzewnej od taty (pełnoletni!). Bo dobrze jest mieć wybór.

Aktualnie - z powodu pandemii - wybór mam ograniczony (dla dobra wszystkich, zostaję w domu, choć miałam zgoła inne plany). Zamiatam więc, myję okna i sieję: cóż, jakie czasy - taki multisport.

2 komentarze:

Dziękuję