09/12/2019

I nikomu nie wolno się z tego śmiać

Wypowiedź Olgi Tokarczuk przyprawiła mnie o mentalne ciary. Kalejdoskopowość zdarzeń i szaleństwo pierwszoosobowej narracji - temu się poddaliśmy. 



A potem starzy wkurwieni (dawniej młodzi gniewni z Kobranocki). Wy kłamiecie, aby kupić nas. Sprzedajecie nasz bezcenny czas. Wciąż myślicie, że to tylko tłum. Zabraniacie dźwięków wszystkich strun. Uwielbiałam tę muzykę za młodu - pozwalała mi skanalizować złość. 

Skojarzenie słowa tego roku - alternatywka z alternatywą naszych czasów, ściska mi głowę. Ludzie, czy aby nie zasypiamy w szufladzie dokładnie wskazanej? (Winyle Tour 2019/2020: Kobranocka, Róże Europy, Sztywny Pal Azji).

(wczesnym rankiem z okna domu)


4 komentarze:

  1. I Kobra kiedys miał więcej włosów ;)
    I nikomu nie wolno się z tego śmiać - taki cytat miałam na ścianie. Plakatówkami! No i Armię, Dezertera, SPA, Kobranockę, Kult i inne takie :) Och! I nagrywałam utwory z Trójki na kasetowego Grundiga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nóż mi się w kieszeni otwiera i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobranocka... moja młodość :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh, dziewczyny spod saturatora 😚

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję